Az informatikáról érthetően. Bevezetés a számítógépes programozási nyelvek és a honlapszerkesztés alapjaiba.

olvasók száma

2015. október 12., hétfő

Helló Világ!

Nincsenek megjegyzések
Egy kedves ismerősömnek ígéretet tettem, hogy megtanítom honlapot szerkeszteni. Márpedig, ha megígértem, akkor ehhez tartom is magam. Gondolkodtam, hogy talán egy honlapot kellene szerkesztenem a honlapszerkesztéshez, de végül a blog mellett döntöttem, több okból.

  1. mert az alapja ugyanaz mint egy honlapnak.
  2. mert amíg a honlap statikus, egy blog dinamikus felületet biztosít.
  3. mert "interaktív" - lehetőség van a visszajelzésre - és erre itt szükség lesz gondolom és
  4. mert amúgy is a blog írásban jobban "benne vagyok"
Tehát, akkor ideje felkészülni, hamarosan belevágunk a tanulásba. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése